09 april 2018

Jag är inte nöjd med inspelningen, jobb & innebandy

Idag har jag jobbat och efter jobbet
har jag spelat innebandy. När vi hade spelat klart så åkte jag hem till min lägenhet och där pratade jag med personen som talat på andakterna. Han ville nämligen prata med mig om inspelningen för han var inte så nöjd med den och undrade om jag kunde lägga in musiken på nytt igen om han spelade in dem på nytt igen. Jag hade inte spelat in dem utan redigerat dem och anledningen till att han inte var nöjd var inte inspelningsljudet utan vad som sagts och hur det förmedlats till lyssnaren, så jag sa att jag inte har någon möjlighet att spela in dem på nytt igen men att jag kan redigera dem om det går att spela in dem på nytt igen rätt så snart. Han sa då att han skulle göra ett försök själv och skicka inspelningen till mig så jag kan avgöra om de går att använda och om jag hinner redigera dem.


Inga kommentarer: